cübbeli hoca sohbet mp3 indir: BÜYÜ BOZMA EN TESİRLİ

Cübbeli ahmet hoca tüm sohbetleri,İtikad mektupları,Mescid sohbetleri,Hadisi şerif sohbetleri,Cennet cehennem,Kıyamet alametleri,54 farz,Sifai Serif,Cezaevi mektupları,Haftanın sohbetleri,Delaili hayrat,islami ses tiyatroları,İslami filmler,Kurani kerim,Dini sesli kitaplar,

BÜYÜ BOZMA EN TESİRLİ



SİHRİ BATIL DUASI (Şefik bin Yakup El İskilif)Kitabından alıntıdır.

Evvela abdest alınır kıbleye karşı oturulur 11 ihlas bir fatiha peygamber efendimize ve şeyh seyyit gavzı azam Abdulkadiri geylaninin ruhu şeriflerine hediye edilir ve sonra niyet edilir. Allahım niyet ettim üzerimde 366 damarımda bedenimde gezen bana yapılmış olan her türlü sihir,büyü ve nazarın bozulmasına etkisinin gitmesine ve yanmasına sihir,büyü ve nazar yoluyla gelen bütün cinlerin yanmasına ve bedenimin tamamen bu şerlerden temizlenmesine deyip:
Bu ayet okunuR.Eüzü billahi mineşşeytanirraciym.bismillahir rahmanir rahiym. Fe lemma elkav kale musa ma ci'tum bihis sihr, innallahe se yubtiluh, innallahe la yuslihu amelel mufsidin.(yunus 81) ve sonra Aşagdaki Sihri Batıl duasını baştan sona okuyup,önceden 101 dügüm atıp hazırladıgımız pamuk ipliginin her dügümüne:
1-fatiha,
1-felak,
1-nas,
1-ayetel kürsi 
eğer okuyabilirseniz Saffat ilk 10 ayetine kadarda eklersenir iyi olur,daha önce hiç kullanılmamış bir porselen kaseye su konulur okuyup üfledigin dügümü çözüp suya bırakılır,tüm dügümler çözülüp okunduktan sonra üstüne bir kapagı besmele ile kapatıp bir gece beklesin ertesi gün suyun içindeki ipler çıkarılıp güneşte kurutulup yakılır ve o suyu çogaltıp bir kısmını içmeye bir kısmını eve spreylemeye ve bir kısmını banyodan sonra legen içinde bir maşraba baştan aşagıya dökmeye kullanın bir hafta devam edin isterseniz daha fazla gün yapabilirsiniz tecrübe edilmiştir faidesi görülmüştür.
 Şefik bin Yakup El İskilif ve Bircan hoca'dan Allah razı olsun.

Bismillahirrahmanirrahim
Bi hürmeti hazreti Cenabı izzetet lehülhamdü celle
celalühü ve amme nevalühü ve bi hürmeti Ebu Bekir
es Siddık ve Ömer el Faruk ve Osman Zinnureyni ve
Aliyyül Murtaza ridvanullahi teala aleyhim ecmain ve
bi hürmeti Hasan ve Hüseyin radıyallahü arhüma ve
bi hürmeti Haticetül Kübra ve fatumatüz zehra ve aişe
sıddıkatün radıyallahü anhüma ve bi hürmeti cümle
enbiya ve evliya vezzehidin vel abidin ridvanullahi teala
aleyhim ecmain ve bi hürmeti yüz yirmi dört bin pey-
gamber salavatullahi aleyhim ecmain.
Batıl eyledim (falan oğlu falanın) canında o teninde ve 
endamında ve üçyüz altmış alu damarlarında
boş olan sihirleri batıl eyledim ve her sihriki gecede o
gündüzde olmuştur ve her sihriki vakitli ve bi vakit
olmuştur batıl eyledim ve her sihriki adem oğlanları ve
havva kızları eyledi veya eyleyeceklerdir batıl eyledim
hak sübhanehü ve tealanın bu ismi şerifi hürmetine
"SUBHANEKE LA İLAHE İLLA ENTE YA RABBİ
KÜLLİ ŞEY İN VE VARİSÜHÜ VE YA LA İLAHE İLLA
ENTE RAFİU CELALÜHÜ"

Sayfa 30
Ve her sihirki Hak Tealanın emriyle oldu yine Hak
tealanın emriyle batıl eyledim ve her sihir ki dürüst
oldu ya olacaktır batıl eyledim ve her sihir ki kıl
üzerine olmuştur ve düğümlenmiştir batıl eyledim ve
her sihir ki hamail ve heykel ve fitil birle eylemişlerdir
batıl eyledin bi fermanı hüda ve bi hürmeti ismi şerifi
"YA ALLAHÜ LA MEVCUDU Fİ KÜLLİ FİLALİHİ"
Ve her dil baği ve ağız sihirdir. Bağı ve rızık bağı ve
kısmet bağı ve nikah bağı eylemişlerdir ya da 
eyleyeceklerdir batıl eyledim.
Ve her sihir ki yer yüzünde ve yer altında 
eylemişlerdir batıl eyledim ve her sihir ki eski kabrinde ve
yeni kabirde ve adem elinden katil olan ölü kabrinde
defin eylemişlerdir veya edeceklerdir batıl eyledim ve
her sihir ki han kapısında veya han üstünde veya han
civarında eylemişlerdir batıl eyledim ve her sihir ki eve
veya avluya saçılmıştur batıl eyledim bi fermanı hüda
ve bi hürmeti ismi şerifi "YA RAHMANU KÜLLİ ŞEYİN
VE RAHİMÜHỦ VE YA HAYYU HIYNE LA HAYYE
VEL MÜMİNİYYETİ VE MÜLKİHİ VE BEKAİHİ"
Ve her sihir ki yedi kabir toprağından alınmıştır ve
alınacaktır batıl eyledim ve her sihir ki meyit kefenine
veya meyit ağzına konulmuştur veya kabrine
gömülmüştür batıl eyledim ki fermanı hüdayı teala ve
bi hürmeti ismi şerifi "YA HAYYU YA KAYYUMU FELA
YEFÜTÜ ŞEY ÜN MİN İLMİHỈ VELA YEUDUHU"
Ve her sihriki dağlarda ve sahralarda eylemişlerdir
batıl eyledim bi fermanı hüdayı teala ve her sihir ki der-

Sayfa 31
yada olan canavarların derisine ve tüyünden veya
kemiğinden eylemişlerdir veya edeceklerdir batıl eyle-
dim ve her sihir ki çimenden ve ot kökünden eylemislerdir
batıl eyledim ki fermanı hüda ve bi hürmeti ismi şerifi
"YA VAHİDÜL BAKİ EVELİ KÜLLİ ŞEY İN VE
AHİR HÜ
Ve her sihir ki it başından derisinden ve kemiğinden
veya etinden olmuştur batıl eyledim. Ve her sihir eşek
ve sığır ve aslan ve kaplan ve ayı ve kurt ve geyik ve do-
muz derisine olmuştur veya olacaktır batul eyledim bi
fermanı hüda ve bi hürmeti ismi şerifi "YA DAİMÜ
FELA FENA-E VELA ZEVALE Bİ MÜLKİHİ VE BEKAİHİ
YA SAMEDÜ MİN GAYRİ ŞEYİN KEMİSLİHİ"
Ve her sihir kurt başıyla ve derisiyle veya ayağıyla
olmuştur batıl cyledim bi fermanı hüda ve bi hürmeti
ismi şerifi "YA BARİ Ü FELA ŞEY E YUDANİHİ VELA
İMKANE Lİ VASFİHİ YA KEBİRÜ ENTELLEZİ LA
YEHTEDİL UKULÜ Lİ VASFİHỈ VE AZAMETİHİ."
Ve her sihir ki tavuk kanıyla ve ördek kanıyla ve
başıyla ve kaz kanıyla ve başıyla veya kemiğiyle ve yu-
murtalarıyla olmuştur veya olacaktır onu batıl eyledim
ve her sihir uçan canavarlardan güvercin ve dudi ve
kumru ve serçe ve üveyik ve karga ve kuzgun ve hüd-
hüd ve yarasa bunların başıyla ve kanıyla ve yüreğiyle
olmuştur ya olacakur baul eyledim bi fermanı hüda ve
bi hürmeti ismi şerifi "YA BARIU NUFÜSÜ BİLA
MİSLİHİ HALA MİN GAYRİHİ"

Sayfa 32
Ve her sihir ki yağıyla olmuştur koyun ve sığır ve
cümlesi hayvanat yağından eylemişlerdir batıl eyledim
ve her sihir ki pamuk çekirdeği ve yağından ve zeytin
ve badem ve findık ve ceviz ve yasemin ve gül ve me-
nekşe ve zambak ve şırlağan ve hınzır yağıyla olmuştur
ya olacaktır batıl eyledim ve her sihir ki ak tavuk ve
kara tavuk yumurtalarıyla olmuştur batıl eyledim ve
her sihriki mumlar ile oldu ak mum ve kara mum ve
gelin mumu ve matem mumu ve yeşil mum ve kızıl
mum ve kafuri mum ve yeni ve eski ve herhangisiyle si-
hir olmuştur ya olacaktır batıl eyledim bi fermanı
hüda ve bi hürmet i ismi şerifi "YA KERİMÜ YA
ZEKİYYET TAHİRÜ MİN KÜLLİ AF ETİN Bİ KÜDSİHİ"
Ve her sihir ki zağferan ve misk ve kafur ile ol-
muştur batıl eyledim ve her sihir ki anar ve limon tu-
runç ve elma ve ayva ve armut ve kayısı ve zerdali ve
kara üzüm ve her meyve ileki sihir olmuştur batıl eyle-
dim bi fermanı hüdayı teala ve bi hürmeti ismi şerifi
"YA KAFİYÜL MUSİ U MAHALAKAHÜ VE MIN
ATAYA FAZLEHÜ YA MEN KÜLLİ ÇEVRE LEMİN YERAHU 
MİNHU VE LEM YUHALİTUHU FİALİHİ"
Ve her sihir ki hüdhüd başıyla dümeslerin üzerine
olmuştur batıl eyledim ve her sihir ki tarçın ve zencefil
ve karanfil ve fülfül ve ak fülül ve hüliyle ve meniyle ve
ceviz hindi ve sakız ve bunların emalile ki sihir
olmuştur veya olacaktır batıl eyledim bi fermanı hüda
ve bi hürmeti ismi şerifi "YA HANNANU ENTELLEZİ
VE SİAT KÜLLU ŞEY İN RAHMETEN VE İLMEN YA

Sayfa 33
MENNANU ZİL İHSANİ KAT AMME KÜLLİHALAİKİ
MÌNHŨ VE FAZLİHİ VE KEREMİHİ"
Ve bir sihir ki tane ile ve haşhaş ve Rezene tohumu
ve hıyar tohumu ve kereviz tohumu ve her tohumki
onunla olmuştur ya da olacaktur batul eyledim ve bir si-
hir ki at nalı katur nalı ve eşek nalıyla olmuştur ve ay
olacaktur batul evledim bi fermanı hüda ve bi hürmeti
ismi şerifi "YA DEYYANUL İBADİ KÜLLÜN YEKUMU
HADİ EN LİRAHESTİHİ VE RAĞBETİHİ YA HALİKÜ
FİSSEMAVATİ VEL ARDİ VE KŪLLİN İLEYHİ MEAZÜHÜ"
Ve her sihri ki dört yaprak ve hıyar yaprağı ve kavak
yaprağı ve mersin yaprağı ve söğüt yaprağı ve bir ağaç
ki budağıyla meyvesiyle ve köküyle sihir olmuıştur batul
eyledim bi fermanı hüda ve hürmeti ismi şerifi
"YA MURDİYUL BEDAYİ LEM YEBLUĞU FİY NİSAİ
HA AVNEN MİN HALKIHI YA ALLEMUL GUYUBİ
FELA YEFU TU ŞEY ÜN MİN HALKİHİ"
Ve bir sihir ki buğday ve arpa ve darı ve pirinç ve
mercimek ve nohut ve bakla birle olmuştur batul eyle-
dim. Ve bir sihir ki yedi renk ibrişim ve ipek iplikle
olmuştur batıl eyledim bi fermanı hüdayı teala bi
hürmeti ismi şerifi "YA IHALİMU ZİL ALA İYYETİ FELA
YUADİLÜHÜ ŞEY ÜN MİN HALKİHİ YA MUİDÜ MA
ENFAHÚ ZABİRÜL HALAİKİ Lİ DAVETİHİ MİN MEHAFETİH"
Ve bir sihir ki kaftanıyla olmuştur veya saçılmıştır
veya dikilmiştir batul eyledim. Ve bir sihir ki döşekte ve

Sayfa 34
yastıkta ve yorganda bile dikilmiştir batıl eyledim. Ve
bir sihir ki (falan bin falan) üzerine o olmuştur ya ola-
cakur batul eyledim. Bi fermanı hüdayı teala ve bi
hürmeti ismi şerifi "YA HAMIDÜL FEALU ZIL LIMEN
ALA CEMII HALKİHİ YA AZİZUL GALİBÜ ALA EMRİ
Hİ FELA ŞEYE YUADİLUHU"
Ve bir sihir ki tatlı ve ekşi ve acı biberle olmuştur
batıl eyledim ve bir sihirki çuvaldız ve iğne ve çarık ve
yaşmak ve papuç ve mest ve cedin ve onların emsaliyle
olmuştur ya olacaktır batul eyledim bi fermanı hüdayı
teala ve bi hürmeti ismi şerifi "YA KAHIRU ZÜL
BATŞIŞ ŞEDİD ENTELLEZİ LA YUTAKU INTİKA
MÜHÜ YA KARİBÜL MÜTEALİ FEVKA KÜLLİ ŞEY
ÎN ULUVVIN İRTİFAİHİ"
Ve her sihir ki kağıd ve kalem ve divit ile olmuştur
ya olacaktır batıl eyledim ve bir sihir ki hançer ve kılıç
ve biçak ve ok ve yay ve terkeş ve kubur ile olmuştur ya
olacaktır batıl eyledim bi fermanı hüdayı teala ve bi
hürmeti ismi şerifi "YA MÜZİLLU KÜLLİ CEBBARİN
VE HEDAHÜ ENTELLEZİ HULIKATİZ ZULUMATÍ
BÍ NURİHİ"
Ve her sihir ki ay evvelinde ya ortasında ya ahirinde
olmuştur batıl eyledim ve her sihirki hafta evvelinde ya
ortasında ya ahirinde olmuştur batil eyledim bi fer-
mani hüdayı teala ve bi lhürmeti ismi şerifi "YA
ALİYYEL MEŞAYİHİ FEVKA KÜLLİ ŞEYİN ULUVVIN
İRTİFAİHİ YA KUDDUSÜ TAHİRÜ MİN SU İN FELA
YUADİLÜHÜ ŞEYÜN MİN HALKIHİ"

Sayfa 35
Ve bi hürmeti ismi şerifi "YA RAHİMÜ KÜLLİ
SARİYHİN VE MEKRUBIN VE GIYASÜHÚ VE MEAZÜHÜ
YA TAMMÜ FELA TASİFÜL İNSÜ KÜLLÜ
KUNHỦ VE MÜLKİHİ VE İZZETİHİ"
Ve her sihir ki hurma ve badem ve findık ve ceviz ve
fistık ve bunların emsaliyle ki sihir olmuştur batıl eyle-
dim ve bir sihir ki ak gül ve kızıl gül ve gül hatmi bun-
larla olmuştur batıl eyledim ve bir sihir ki kokulardan
ud ve anber ve sandal ve sünbüle ve menekşe onlarla
ki sihir olmuştur batıl eyledim. Ve bir sihir ki bakır lev-
ha ve gümüş levha ve mermer ve altun levha ve saksı
paresine sihir olmuştur batıl eyledim ve bir sihir ki aba-
nos ve sandal ve servi ve ardıç ağacı ki bunlarla olmuş-
tur ya olacaktır batıl eyledim bi fermanı hüdayı teala
ve bi hürmeti ismi şerifi "YA MÚBDIÜL BEDAYİ U VE
MUİDÜ HA BEKA U HA VE FENAU HA Bİ KU-
DRETİHİ YA CELİLÜ MÜTEKEBBİRÜ AN KÜLLİ ŞEY
İN LEL ADLÜ EMRÜHÜ VES SIDKI VA DÜHỦ"
Ve her sihir ki koyun kuyruğuyla veya sığır yağıyla
veya eşek tırnağıyla olmuştur batıl eyledim ve her sihir-
ki at rahtına ve özengisine veya nalına olmuştur batıl
eyledim ve cümle kanatlı kuşlardan ve muzi canavar-
lardan her ne olursa batıl eyledim bi fermanı hüdayı
teala ve bi hürmeti ismi şerifi "YA AZİMEN NEVALI
ZİS SENAİ FACIRİ VEL MECDÍ VEL İZİ VEL KİB-
RİYA İ FELA BE DELE İZZETİHÜ ACİBÜS SANÍU
FELA TUBDİKÜL İNSÜ Bİ KÜLLİ ALAİHİ VE SENA-
İHİ.

Sayfa 36
Ve her sihir ki sahirler ve sahir eylemişlerdir veya ed-
eceklerdir ve bir sihir ki ak adem ve kara adem ve
sarışın ve acem ve arap ve türk ve tatar eylemiştir batıl
eyledim. Ve her sihir ki yetmiş iki millet adem oğlanı
etmiştir ve cuhurlar ve nasraniler ve avratlar eyle
mişlerdir batıl eyledim. Ve her sihir ki denizler ken-
arında ve kiliseler dibinde ve akar sular kenarında ve
hamamlar külhanında olmuştur ve köhne viraneler
içinde ve bukarlar başında ve münteha ağaçlar di-
binde ve dehlizler içinde ve çarşı içlerinde ve yolçalar
başında ve hisar burçlarında ve kapılar dibinde ve
mağaralar içinde ve minareler içinde ve eşikler altında
ve üstünde ve nevhaneler içinde ve eski han ve hamam
yerlerinde ve kuşlar yuvasında ve ağaçlar başında ve di-
binde ve eski bukarlarda ve ocaklar içinde ve altında
ve firın içinde ki sihir olmuştur ya olacaktır cümlesini
batıl eyledim. Bi fermanı hüdayı teala ve bi hürmeti
ismi şerifi "YA GIYASÜ İNDE KÜLLİ KÜDRETİN VE
YA MUCİBÜ İNDE KÜLLİ ŞİDDETİN ES ELÜKE Bİ
HAKKI HAZİHİL ESMAİ EN TUSALLİYE ALA SEYYİDİNA 
MUHAMMEDİN VE ALA ALİ MUHAMMED."
Ve her sihir ki (falan bin falan) üzerine okunmuştur
ve yazılmıştır ve her vecihleki sihir olmuştur ya ola-
caktır batıl eyledim bi hürmeti "LA İLAHE İLLALLAH
MUHAMMEDİN RESULULLAH".
Ve bi hürmeti yüz yirmi dört bin peygamberler ve bi
hürmeti cehil hazarname hüdayi azze şanühü ve sul-
tanühü ve bi hürmeti ve hurufki kelamı kadimdedir ve

Sayfa 37
furkanı azindedir ve bi hakkı "VE KUL CAEL HAKKU
VE ZEHAKAL BATILÜ İNNEL BATILE KANE ZEHUA 
RABBE MA HALAKTE HAZA BATILEN SUBHANEKE 
VE GINA AZABENNAR FE GULUBŮHÜNALIKE VEN 
KALIBU SAĞIRİN VE ULKIYES SEHARA TU SACIDINE 
KA LU AMENNA Bİ RABBİL ALEMİN RABBI MUSA VE 
HARUN VE YUHIKKULLAHÜL HAKKU BI KELIMATIHİ 
VELEV KERİHEL MUCRİMUM KUL FELIME TEKTULUNE 
ENBİYA ALLAH İ KULE TU HACCUNENA FİLLAHỈ KUL MA
KEBİRE HÜM KULIL AFVE KUL İSLAHÜN LEHUM
HAYRÜN KUL IN KUNTUM TUHIBBU NELLAHE
FETTEBIUNİ KUL İNNÍ ÜMRİTÜ KUL ATİULLAHE
VER RESULE KULE TABUDUNE MİN DUNİLLAHE
KUL İNNEMA HỦ VE İLAHUN VAHİDÜN KUL LA
EKULU LEKÜM KUL İNNİ NU-HİTÜ KUL INNE
HÜDALLAHİ KUL MEN YUNECCIKŮM MİN ZULU-
MATİ BERRİ VEL BAHRİ KUL HÚVERRAHMANU
AMENNA Bİ KUL İNNİ BERİYYÜN KULE NED U
MİN DİNİLLAHİ KUL LA ES E LÜKÜM KUL MEN
ENZELEL KİTABE KUL İLLAHŮ KUL ERE EYTUM
MA TUMUNE KUL ERE EYTÜM İN EHLEKENİYALLAHU 
KUL İHUYYE İLEY-YE ENNEHÜS TEMAE NEFERÜN MİNEL
 CİNNİ KUL İNNİ LA EMLİKÜ LEKÜM KUL İNNI LEN YUCİRANİ
MİNELLAHİ EHADÜN KUL İN EDRİ EKARİBÜN MATU ADUN."

Sayfa 38
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHÌM
KUL YA EYYÜHEL KAFİRUNE LA ABUDU MA TA
BŪDÜN VELA ENTÜM ABİDUNE MA ABUD VELA
ENE ABİDUNE MA ABEDTTŪM VELA ENTÜM
ABİDUNE MA ABŪD LEKÜM DİNİKÜM VELİYEDİN
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
KUL HUVALLAHU EHAD ALLAHUS SAMED
LEM YELİD VE LEM YULED VE LEM YEKUL LEHÜ KÜFÜVEN EHAD.

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
KUL EUZÜ Bİ RABBİL FELAK MİN ŞERRİ MA HA-
LAK VE MİN ŞERRİ GASIKİN İZA VEKAB VE ŞERRİN
NEFFASATİ FİL UKADİ VE MİN ŞERRİ HA-SİDİN İZAHASED

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
KUL EUZU Bİ RABBÍN NAS MELİKIN NAS
İLAHİN NAS MİN ŞERRİL VESVASİL HANNAS EL-
LEZİ YUVESVİSÜ Fİ SUDİRİNNAS MİNEL CİNNETİVEN NAS.

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
İZES SEMSÜ KUVVİRET VE İZES SİHRU BATA-
LET VE İZ EN NUCUMÚN KEDERET VE İZES SİHRU
BATALET VE İZEL CİBALŨ SUYYİRET VE İZES
SİHRU BATALET VE IZEL İŞARU UTTİLET VE İZES
SİHRU BATALET VE İZEL VUHUŞİ HUŞ İRET VE

Sayfa 39
İZES SİHRU BATALET VE İZEL BİHARU SUCCİRET
VE İZES SİHRU BATALET VE IZEN NUFUSU
ZÜVVİCET VE İZES SİHRU BATALET VE İZEL MEV
U DETÜ SU I LET VE IZES SIHRU BATALET Bİ EYYİ
ZENBİN KUTILET VE İZES SIHRU BATALET VE
İZES SUHUFU NUŞIRET VE İZES SİHRU BATALET
VE İZES SEMA U KUŞİTET VE İZES SİHRU BATA-
LET VE IZEL CEHİMU SUÍRET VE İZES SIHRU HA-
TALET VE İZEL CENNETÜ UZLİFET VE İZES SİHRU
BATALET ALİMET NEFSÜN MA AHDARET VE İZES
SİHRU BATALET FELA UKSİMÜ BİL HUNNİSE VE
İZES SİHRU BATALET EL CEVARİL KÜNNİSE VE
İZES SİHRU BATALET VELLEYLİ İZA AS ASE VE
İZES SİHRU BATALET VI VES SUBHİ İZA TEFFESE
VE İZES SİHRU BATALET İNNEHU LE-KÜLÜ RE-
SULUM KERÌM VE İZES SIHRU BATALET ZI KUV-
VETİN İNDE ZİL ARŞİ MEKİN VE İZES SİHRU BATA-
LET MUTA IN SEMME EMIN VE ÍZES SİHRU
BATALET VEMA SAHİBÜKŮM Bİ MECNUN VE İZES
SİN RU BATALET VE LEKAD REAHU BİL UFUKİL
MUBİN VE İZES SİHRU BATALET VEMA HÜVE
ALEL GAYBİ BÍ DANİN VE İZES SİHRU BATALET
VEMA HÚVE Bİ KAVLİ ŞEYTANİN RACİM VE İZES
SİHRU BATALET VE EYNE TEZ HEBUN VE İZES
SİHRU BATALET İN HÜVE İLLA ZİKRÜN LİL
ALEMİN VE İZES SİHRU BATALET LİMEN YEŞA E
MİN KÜM EN YESTAKİM VE İZESSİHRU BATALET
VEMA TEŞA UNE İLLA EN YEŞA ALLAHU RABBUL
ALEMİN VE İZES SİHRU BATALET.

Sayfa 40
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
Fevekkaal hakku ve batale ma kanu yamelun fegu-
lubü hünalike ven kalibu sağırin ve ulkıyes seharatu
sacidin kalu amenna bi rabbil alemin rabbi musa ve
harun.
Batıl eyledim ve her sihir ki nalına ve tasmasına ve
yaşımağına ve kemiğine ve nalçasına eylemişlerdir batıl
eyledim.
Bi hürmeti "AHİYYEN ŞERAHİYYEN AZUNAYİ AS-
BAVUTİN ALİ ŞEDDAYİ Bİ FAZLİKE VE KEREMİKE
YA ERHAMER RAHİMİN VE SALLALALLAHU ALA
SEYYİDİNA MUHAMMEDUN VE ALİHİ VE SAHBİHİ
ECMAIN VE AVNİLLAHİ VE HÜSNİ TEVFİKİHİ
VELA HAVLE VELA KUVVETE İLLA BİLLAHİL ALİYYÜL AZİM.
Dua tamam oldu bütün sihirleri ibtal etmek için bu
duayı şerifi tarif üzerine kullanımız. 
BAŞARI ALLAHTANDIR BİİZNİLLAHİ TEALA.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder